vrijdag 27 oktober 2017

herfst bijnakantenk(l)aartje

Dankjulliewel voor alle reacties.
En de mensen die mij er op geattendeerd hebben dat ik de winnaar van de oktober challenge bij de-egel ben ook bedankt!
Tjonge, dat ik zulk leuk nieuws nou gemist had...Ik ben heel trots op mezelf.
Jullie merken wel dat het actief bloggen op een laag pitje staat.
We genieten van onze vakantie en mijn man is graag achter de laptop bezig.
Maar volgende week kom ik jullie weer echt bezoeken, nu kijk ik alleen in de leeslijst wat voor moois jullie maken!

Vandaag een bijnakantenk(l)aartje.
Dit was hoe hij moest worden:

Ook mooi, maar dit heb ik er van gemaakt.



Hij is naar een lieve vriendin gegaan.

Fijne dag!

groetjes,
Joanne


7 opmerkingen:

  1. Je hebt er een mooie, eigen draai aangegeven.
    Prachtig gedaan Joanne.
    Geniet van je vakantie.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit een prachtige kaart Joanne en gefeliciteerd met het winnen bij de Egel, toppie voor je.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, je hebt er een leuke eigen draai aan gegeven.

    fijne dag liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, moest je het plaatje knippen? wat een fijne stukjes. Ik vind hem heel mooi. GRoetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart, de omlijsting en de tekst binnenin komen nu mooier uit. Twee prachtige geborduurde mannenkaarten en wat een geweldige reminder voor Cheerfull Sketches, wat een leuke digi van de hond. Nog een fijn weekend.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi dit kaartje Joanne alles past weer zooooo mooi bij elkaar
    en gefeliciteerd met je winnende easelkaartje bij de egele....zo leuk voor je...geniet er maar lekker van

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk dat je de uitdaging weer bent aan gegaan.
    Je hebt een hele mooie eigen draai gegeven aan het origineel.
    Gefeliciteerd met je winnende kaartje bij de Egel.

    -xies- Renate.
    https://bijnakantenklaartjes.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!