vrijdag 23 december 2016

sterkte


Ook in deze tijd, waarin veel mensen zich verheugen op de feestdagen en druk zijn met voorbereiden, zijn er mensen die juist een sterkte kaart nodig hebben.

Dit plaatje vind ik zo mooi. Ik ben niet zo van de piramide-plaatjes, vaak worden ze zo rommelig. Maar bij dit plaatje is het mooi strak gebleven.
Ik vind het een rustgevend en mooi plaatje, met de bevroren bomen en de opkomende zon.

Allemaal een fijne dag en voor de mensen die het nodig hebben deze 'veel sterkte' kaart!

liefs,
Joanne

13 opmerkingen:

  1. Net als jij ben ik niet zo van piramideplaatjes maar deze is inderdaad wel heel mooi! Fijne Kerstdagen Joanne!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klopt helemaal wat je zegt over piramideplaatjes Joanne maar deze is erg mooi. Lief dat je ook even bij deze mensen stilstaat met deze mooie rustige kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi gebaar Joanne....het is een prachtige kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart Joanne,een fijn idee want deze mensen kunnen zo'n kaart wel waarderen....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat lief van je, dat je aan de mensen denkt voor wie dit juist een (extra) moeilijke periode is. Ik vind het een prachtige kaart, Joanne. Vrolijke kerstdagen en een gelukkig, gezond en creatief 2017!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart !!!!!
    Fijne dagen en een goed 2017 !

    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Joanne,
    hele mooie kaart heb je gemaakt, leuk plaatje ook!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart en er zijn inderdaad mensen die het nodig hebben!
    Prachtig gebaar. En ik zie dat je uit Harderwijk komt. Ik Ermelo.
    Hele fijne dagen gewenst!

    Groetjes
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi en stijlvolle kaart. De pyramide is idd heel mooi rustig.
    Fijne feestdagen
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, deze is inderdaad mooi. Je hebt ook heel netjes geplakt. Dat scheelt ook! Ik heb nog een paar van die plaatjes geknipt en geplakt liggen, maar nog steeds geen kaarten mee gemaakt. Wie weet gebeurt dat nog eens.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

  11. Heel lief om voor iemand een sterkte kaartje te maken,
    hij is mooi geworden ☺

    Hele mooie kerstdagen met veel warmte en gezelligheid.
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Hert-rendier-ree}

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Hij straalt rust en warmte uit, mooi ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Inderdaad, je benoemt het plaatje gevoel helemaal goed. Dat had ik ook toen ik je plaatje zag. Mooie kaart.
    Fijne kerstdagen toegewenst.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!