woensdag 13 juli 2016

vogels


Heel hartelijk dank voor alle leuke en lieve reacties op mijn kaart(en).
Wat is dat toch altijd weer leuk om te lezen.
Enne...mijn kleren voor de bruiloft zijn geregeld hoor.
Ik had nog een leuk ander jurkje in de kast hangen, daar moest alleen even een tasje bij. Die was zo gekocht met een cadeaubon die ik nog had liggen.
Nu hopen dat het morgen in ieder geval droog is voor het bruidspaar...

Deze kaart is gemaakt met een digi getekend door Dora. Zie ze eens gezellig samen op de tak zitten.
In de lucht nog meer vogels op het dp en de roze strook onderaan heb ik door de embos gehaald. De tak op de digi heb ik door laten lopen met een stansje, grappig effect he?
Dora heeft haar digishop nu op haar eigen blog. Bovenaan zie je tabbladen met de onderwerpen van digi's. De moeite waard om eens te kijken!

Fijne dag en tot blogs!

groetjes,
Joanne


14 opmerkingen:

  1. lieve vogeltjes op je kaart. Wat heb je ze mooi ingekleurd.
    Heel veel plezier morgen, ik ga duimen voor mooi weer.
    groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dit echt een schatje...mooi gedaan hoor!
    Ik ga duimen voor mooi weer en wens jullie een mooie dag.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi en heel fijn gemaakt Joanne.
    De digi is heel leuk en met de fijne afwerking komt die mooi uit.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt echt een leuke gezellige kaart gemaakt met deze vogeltjes. Mooi met dat 'harde'roze en dan weer gecombineerd met het zachte blauw. Mooi gedaan.
    Succes morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, schitterend gekleurd!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow heel erg mooi gedaan
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach, wat een schattig kaartje, Joanne! Zo lief met de vogeltjes :) Mooie kleurtjes heb je gebruikt. Echt super gedaan!
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke digi Joanne,
    je hebt er een superleuke kaart mee gemaakt, mooi papier heb je gebruikt.
    Hoop dat je morgen beter weer hebt,hier regent het alweer,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje Joanne !
    Alvast veel plezier morgen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. HOI Joanne. Wat een lieve digi met deze vogeltjes Je hebt er een heel leuk kaartje van gemaakt. Een gezellige dag morgen. Hopelijk wordt het goed weer. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart. en wat een leuke digi van, Dora. Veel plezier op de bruiloft
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi en lief kaartje,Joanne.Fijne dag morgen.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk, en lief kaartje.
    De 2 lovebirds hebben het heel gezellig zo saampjes.
    Een hele fijne dag morgen.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!