zondag 6 maart 2016

vintage


Zoals jullie vast wel gemerkt hebben is het even rustig geweest van mijn kant.
Wij zijn een week naar de Harz in Duitsland geweest.
Ik heb jullie prachtige kaarten en creaties wel gezien!

Deze kaart staat al een tijd in het mapje 'nog te plaatsen'.
Ik zag de challenge bij De egel: Cas of vintage. 
Deze kaart is toch helemaal vintage?
En ik ga mezelf uitdagen om nog een Cas-kaart te maken voor deze challenge.
Ik vind het bij anderen altijd zo mooi!

Een fijne zondag en tot blogs!

groetjes,
Joanne

15 opmerkingen:

  1. Mooie vintagekaart heb je gemaakt.
    Fijn dat jullie een weekje Harz achter de rug hebben, lekker er even tussen uit.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje. Fijn even er tussen uit, hoop dat het weer een beetje heeft meegewerkt.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker hoor, er een weekje tussenuit.
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Prachtig papier ook.

    Fijne zondag.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige vintagekaart. Zo'n mooie, warme uitstraling!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je kaartje prachtig Joanne! En wat leuk dat jullie gezellig weggeweest zijn!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi dit vintagekaartje Joanne...jij kan ook alle stijlen maken zie ik wel...gewoon aan beginnen zie je wel...en fijn dat jullie een leuk vakantieweekje hebben gehad...
    fijn dat je het kaartje mooi vond...bedankt ook nog voor je mailtje ...heel attent van je...en nou hoop ik dat Claudia haar kaartje ook aankomt...
    groetjes en nog een fijne zondag...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk kaartje. Heel mooi van kleur.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi Joanne !
    Ben benieuwd naar de CAS kaart !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk dat jullie even een weekje ertussen zijn gegaan :) Mooie en lieve vintage kaart Joanne!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is altijd wel lekker om er even een weekje tussenuit te gaan. Even weg uit de dagelijkse sleur.
    Je kaartje is super mooi geworden. Knap gedaan.
    Ik ben nu ook wel heel erg benieuwd naar je CAS kaartje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke kaart,Joanne.Mooi designpapier.

    Groetjes,Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi, zacht kaartje. Mooi het borduurwerk erop. Fijn dat jullie heerlijk hebben genoten van een weekje weg.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi kaartje, nog net op het randje voor vintage..
    Bedankt dat je meedoet met onze "Maart" Challenge bij De Egel !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Cas/Vintage}

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijn dat jullie lekker een weekje hebben genoten; de Harz is zó mooi! Je kaartje is prachtig; vintage met een prachtig elegant tintje. CAS gaat je vast lukken; ik hoop gauw iets te zien!
    Groetjes,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!