zondag 27 maart 2016

Challenge KIC


Vandaag gaat de nieuwe challenge bij KIC van start!
De komende 2 weken kunnen jullie meedoen aan de uitdaging:
'maak een kaart met een techniek die nieuw voor jou is!'

Misschien heb je al wel heeeeel veel technieken geprobeerd of gebruik je ze nog steeds en weet je echt geen nieuwe techniek te bedenken. Gebruik dan weer eens een techniek die je al lange tijd niet hebt gebruikt!

Op mijn kaart zie je verschillende technieken. Borduren doe ik natuurlijk regelmatig en is niet nieuw. Maar ik heb om de bloem een randje gehaakt en dat had ik nog nooit gedaan. Ik heb al wel een paar sjaals, een plaid en bloemetje gehaakt, maar dus nog nooit zo rond papier.

Doen jullie gezellig mee?
De sponsor van deze challenge is Stampin up!

Een fijne (paas)zondag en tot blogs!

groetjes,
Joanne


13 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je gemaakt Joanne.
    Knap randje heb je gehaakt
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. toffe kaart en dat gehaakt randje vind ik super.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf kaartje Joanne.
    Mooi dat gehaakte randje.

    Fijne paasdagen.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Joanne,
    leuke kaart met het gehaakte randje,
    fijne paasdagen,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke challenge en je kaart is top !
    Heel gaaf !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk kaartje Joanne. En dat heb ik ook nog nooit gedaan, haken om een een stans. En trouwens ook borduren niet...niet zo' n patroon wat jij wel eens laat zien. Dus technieken genoeg.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super lieve kaart Joanne! Het gehaakte randje is een heel mooi en warm detail!Fijne paasdagen :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi dit inspiratiekaartje voor Kaartjes Inspiratie challenge Joanne....
    dat is best een moeilijke uitdaging.....maar heb al wel een idee,...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk gedaan met het gehaakte randje Joanne, mooi met het geborduurde erbij.
    De stempel maakt het helemaal af.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk zeg, dat gaat je goed af! Fijne dag nog. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje Joanne !
    Bedankt voor je reactie op mijn blogpost ! Ik ben zo bang dat het bij mij donderdag ook weer helemaal naar de maan gaat zijn ... ik ga proberen om op zo'n manier op te ruimen en te organiseren dat ik er nog nieuwe spulletjes aan kan toevoegen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!