donderdag 25 februari 2016

winter


Het is weer even een beetje winter! Een goede reden om jullie een winterse kaart te laten zien. Hij staat al heel lang in mijn mapje 'nog te plaatsen'.
Ik geniet echt wel van dit weer... Heerlijk het zonnetje en een blauwe lucht.
En als er een bui(tje) voorbij komt doe ik gewoon mijn ogen even dicht> wat je niet ziet...

Over deze kaart valt eigenlijk niet zoveel te zeggen.
Hij komt uit een setje 'dot en do', waar 3 kaarten, patronen, hobbydots en plaatjes in zitten. Heerlijk om daar dan even voor te gaan zitten!

Fijne dag en tot blogs!

groetjes,
Joanne

12 opmerkingen:

  1. Je kaartje is super! Ik vind het net een delftsblauw tegeltje.
    Hier scheen vanochtend de zon en het sneeuwde heel licht.
    Apart gezicht...
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi in ijsblauw!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig winters kaartje Joanne...zo mooi in die blauwe kleurtjes...PRACHTIG geborduurd weer...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi kaartje ! Prachtig plaatje !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie, winterse kaart Joanne! Hij past inderdaad goed bij het weer. Het sneeuwt hier zelfs vandaag maar wel natte sneeuw :(
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart,Joanne.Wat een leuk plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor!!! Het lijkt me wel een behoorlijk priegel werkje, om al die kleine hobbydots op de juiste plek te krijgen.
    Zojuist sneeuwde het hier op z'n best. Maar die blijf niet liggen. De lucht is nu mooi blauw, met een waterig zonnetje. Dat is stukken beter dan dat vieze grauwe regenachtige weer.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaart met de dotjes, mooi gedaan..
    Hier viel vanmiddag ook natte sneeuw, nu schijnt de zon....heerlijk
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart heb je gemaakt met de hobbydots. Ik heb van de winter ook een setje gemaakt en vond het heel leuk om te doen. Heb nog een pakketje liggen, denk dat ik ook maar eens aan de slag ga.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart Joanne. Heel mooi gedaan.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een heel lief kaartje. Doet me een beetje denken aan de kaart die ik kreeg...Ik wilde vanmiddag net naar buiten en toen kwam me hier toch een sneeuwbui over drijven. Gelukkig was het na 10 minuten weer droog. EN ik had geen haast, scheelt weer...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart, Joana.Heel mooi met die hobbydots en in deze kleuren. het plaatje vind ik ook super
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!