woensdag 10 februari 2016

voetbal


Vandaag een serie voetbalkaarten.
En dat door de hobbyzine die ik van mijn man voor mijn verjaardag kreeg.
De materialen voor de kaart hieronder zaten daarin en het leuke plaatje hierboven.
Een tijd terug heb ik de stans van het voetballende mannetje gewonnen, dus die heb ik ook eindelijk gebruikt.



De bovenste kaart wil ik mee laten doen aan de challenge bij De egel.

Van Claudia krijg ik hele leuke berichtjes. Ook gisteren werden er weer kunstwerkjes bezorgd, ze is er heel blij mee!
Komend weekend zal ik haar vragen een kaart uit te kiezen en diegene wint de candy.

Fijne dag en tot blogs!

groetjes,
Joanne


18 opmerkingen:

  1. Dit zijn nou echt leuke kaarten voor voetballende jongetjes.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke sportieve kaartjes, vooral de eerste...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een toffe serie kaartjes.
    Superleuk voor voetballiefhebbers.
    Mooi gemaakt Joanne.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke mannenkaarten heb je weer gemaakt.
    Mooi cadeautje van je man ...
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke serie voetbalkaarten.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie serie voetbalkaarten heb je gemaakt, die doen het altijd goed,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een leuke stoere serie voetbal kaarten, Joanne.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Joanne, wat een leuke kaartjes voor voetballertjes. Zo'n blad is altijd makkelijk. Dan je voor het meedoen bij de Egel.
    Ik ben wel benieuwd hoeveel kaarten Claudia gekregen heeft! Top idee van je!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superstoere voetbalkaartjes zijn het geworden!
    Wat leuk dat Claudia zoveel kaartjes krijgt.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke serie !!!!
    Fijn dat Claudia blij is met haar kaarten !!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een geweldig leuke voetbalkaartjes Joanne, vooral de bovenste heeft wel een heel schattig plaatje...
    Blij te horen dat Claudia zoveel kaartjes heeft gekregen...dan heeft ze zeker een leuke verjaardag gehad...en daar ging het om hè??...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaarten Joanne, ik moest vooral lachen om de bovenste...die is leukkk ;)
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij de Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt-de Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke serie kaarten voor de voetbal liefhebber,Joanne.De eerste kaart heeft zo'n leuk plaatje.Mooi gemaakt.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt lekker sportief zitten freubelen.
    En ook nog met een fairplay resultaat.
    Wat ik natuurlijk bedoel is, dat je heel hard hebt gewerkt, en dat je onwijs leuke kaartjes hebt gemaakt.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Drie leuke voetbalkaarten, die komen altijd wel van pas. Ik vind de ronde stans met net en bal super, nog nooit eerder gezien.
    Leuk om te lezen dat Claudia zoveel kaartjes heeft gehad, ik hoop dat ze ervan heeft genoten.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke voetbalserie heb je gemaakt.

    Groetjes, AStrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een vlijt Joanne, mooie voetbalkaarten, met hele leuke plaatjes mooie malletjes ne heel leuk DP, top gedaan weer hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!