maandag 8 februari 2016

reminder Creaine


Of ik het nog leuk zou vinden als het nu zou gaan sneeuwen...Geen idee. 
Maar het is nog steeds winter!

Vandaag de reminder voor de challenge die loopt bij Creaine.
De opdracht is om een kaart te maken met de sketch die je op het blog kunt vinden en met als thema: Cijfers en letters.
Bij mij zijn de letters te zien in het dp achter de digi en links onder.
Ga vooral even kijken op het blog. Het is leuk om te zien dat wij als designteam zulke verschillende kaarten hebben gemaakt met dezelfde digi!

Je kunt nog 28 februari meedoen!

Tot blogs!

groetjes,
Joanne

19 opmerkingen:

  1. Leuke kleurtjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik in ieder geval echt niet Joanne, laat de lente maar snel komen wat mij betreft.....in ieder geval iets anders dan continue storm en regen!! Maar dat doet er niets aan af dat je BRRRR-kaartje leuk is hihi!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een superleuk voorbeeldkaartje heb je gemaakt Joanne.
    Prachtig gemaakt.
    Toch liever geen sneeuw, hou die maar op je kaart.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi winters kaartje in mooie kleurtjes, Joanne.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik weet dat het nog winter is maar sneeuw....brrrr moet er niet meer aan denken.
    Je kaartje is prachtig! Ik ga mijn best doen om mee te doen.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik denk niet dat we nog sneeuw zullen krijgen maar je weet maar nooit ;) Mooie winterse kaart Joanne!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Joanne. Wat een prachtige kaart. Hele mooie kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Joanne,
    mooie, winterse kaart heb je gemaakt, leuk afdrukje, voor mij mag het ook snel lente worden..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toffe kaart.
    grtjs
    Claudia
    http://knutselmeisjes.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi winters kaartje Joanne...leuke sketch en een heel mooi ingekleurde digi..

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Erg leuke kaart Joanne !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk, winters kaartje heb je gemaakt Joanne.
    De sneeuw zou vandaag wel heel hard weggeblazen worden.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is eerder herfst, dan winter. Maar het kan in maart ook nog heel koud zijn. Voor mij hoeft het niet meer te sneeuwen, een beetje warmte en wat zon, dat doet een mens goed.
    Je laat ons vandaag wel een lekker winters kaartje zien. Kei leuk gemaakt!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi kaartje hoor...schattige stempel is dit zeg!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi kaartje hoor...schattige stempel is dit zeg!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart,Joanne.Wat een schattige digi en een superleuke vlakverdeling op je kaart.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtige kaart, Joanne. Ik zag gelijk dat het de sketch vancreaine is. Ik vind het een moeilijk sketch. Maar op jou kaart is ie super goed gelukt
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Brr, van mij hoeft het nu niet meer te gaan sneeuwen, ik begin al naar de lente te verlangen. Wel een hele leuke winterkaart gemaakt met de pittige sketch. De wantjes blijven leuk.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!