donderdag 4 februari 2016

liftchallenge


Toen ik deliftchallenge zag moest ik gelijk denken aan dit papier.
Dit is een stukje van een papieren tas van het merk desigual.
Wie wat bewaard heeft wat zullen we maar zeggen!

De letters uitgeknipt en ook een kleurverloop gegeven van lichtgeel naar rood.
Ik vind het altijd een feestje om iemand een bedankje te sturen! Voor degene die hem ontvangt vaak zomaar uit het niets.

Ik zie ook weer hele mooie kerstkaarten voorbijkomen. Mijn kaartenproductie draait op volle toeren en mijn doos met kaarten raakt veel te vol. Ik zal dus ook maar eens kerstkaarten gaan maken, want die doos is erg leeg.

Fijne dag en tot blogs!

Groetjes,
Joanne


15 opmerkingen:

  1. Goed idee om de tassen van Desigual als achtergrond te gebruiken!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gaby,
    je hebt een hele mooie lift gemaakt,leuke achtergrond, mooie letters,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi dat papier !!!!!
    Kaart is echt een bedank kaart !
    Kaart voor Claudia is op de post !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi bedankkaartje Joanne...gave achtergrond en leuk gedaan met het kleurverloop in die grote letters...
    ook mijn kaartje voor Claudia is gisteren op de bus gedaan...wat zal dat een verrassing zijn voor haar...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk met de enorme 'text' erop! Dank je wel voor je leuke lift!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk bedacht....een prachtig kaartje Joanne!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuke en vrolijke kaart Joanne!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje Joanne.
    Leuk idee om het zo te doen.


    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Slim dat je dat stukje papier bewaarde, het is erg goed voor deze challenge. Mooie kaart Joanne en erg leuk dat je meedoet met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke kaart,Joanne.Wat een mooie achtergrond.Leuk bloemetje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Handig dat je zo'n prachtige achtergrond zo voor het pakken had. Mooi gedaan met die grote letters.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi kaartje zeg!! Leuk met die letters die zo mooi verlopen van kleur!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi gedaan Joanne, zo kan je ook nog wel een kerst kaart maken dan heb je dat ook weer voor elkaar. Mijn kaartje voor Claudia is gisteren op de bus gegaan.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart, joanne. Mooie kleuren en prachtige Letters. Heel gaaf
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!