donderdag 18 februari 2016

kerstkaart met label


Wat een leuke en lieve reacties mag ik elke keer lezen, zo leuk!
Dankjulliewel daarvoor!

Vandaag doe ik weer een keer mee met de kerstkaarten'lawine' op donderdag!
En is dit nou een kaart met een label of een label met een kaart?
Hij doet in ieder geval mee aan de challenge bij knutsels en kadootjes.
Inmiddels zit ik volop in het kerstkaarten maken. Ineens kreeg ik de kriebels...zou het door de kou komen?

Allemaal een fijne dag en tot blogs!

groetjes,
Joanne

12 opmerkingen:

  1. Mooie tag!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Joanne,
    leuke kaart met tag heb je gemaakt, als het koud is, heb je meer zin in kerstkaarten maken, denk ik..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kerstcreatie heb je gemaakt. Mooi zo met de Hobby Dots erbij.

    Groetjes, Astrid,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstlabel Joanne....weer een TOP creatie erbij...
    En de post bracht gisteren een super mooi pakketje....heeeeel erg bedankt ervoor...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gedaan met het label Joanne....prachtig kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Joanne,
    Superleuke tag kaart.Mooi gedaan met de Hobby Dots.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie labelkaart heb je gemaakt Joanne !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige label, Joanne. Super mooi met het leuke 3d plaatje en de dots er bij.
    Heel gaaf.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie label Joanne, weer eens iets anders met de Hobbydots, leuk plaatje, supers gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie labelkerstkaart.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk label! Al zou je zeggen dat het herfst is, zit ik nog midden in de kerstkaarten.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk kerstkaartje is het geworden met het label erop. Bedankt voor het mee doen bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!