dinsdag 2 februari 2016

Jullie zijn geweldig!

Dankjulliewel voor alle complimenten over de zelf uitgesneden hartjeskaart. Ik ben daar wel een paar dagen mee bezig geweest, elke keer een stukje. Het is geen leuk werk, maar wel een mooi resultaat dus daar moet je soms wat voor over hebben.

Ik wil jullie nog even wijzen op de bloghop ter ere van de opening van de digishop van Dora. Je kunt nog tot met morgen meedoen!

En natuurlijk nog even de candy onder jullie aandacht brengen!
Wat ontzettend leuk om zulke lieve reacties te krijgen!! Ik vind het echt geweldig dat zoveel mensen een kaart naar Claudia gaan sturen. Ik weet dat zij het heel erg gaat waarderen en van genieten, maar ik net zo hard!
8 februari is op maandag, dan loop de postbode helaas niet rond. Wil je de kaart voor haar verjaardag laten arriveren, doe hem dan vrijdag op de post!
Jullie zijn geweldig!


Er zijn weer hele leuke challenges gestart. Voor de meesten moet ik nog flink aan de slag, maar voor de challenge bij de egel kan ik deze al plaatsen.
Een kaart die ik een tijd terug al heb gemaakt. Leuk voor een tienernichtje dat bijna jarig is!

Allemaal een fijne dag en tot blogs!

14 opmerkingen:

  1. Leuke kaart heb je gemaakt.
    Echt iets voor een tienermeisje met deze kleuren.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig dit tiener kaartje Joanne leuk die krijtbordtekst in het midden
    Knap gedaan...
    En Joanne ik wacht op het adres van Mandy ...heb je vorige week al een mailtje gestuurd...Het kaartje staat gereed...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Joanne,
    echt een leukerd heb je gemaakt voor je nichtje,
    groetjes,
    Ans x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een super leuke kaart Joanne, daar is je nochtje beslist mee in haar nopjes!! Je mooie hartenkaart is echt een "labour of love"!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke tienerkaart ! Heel geslaagd !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Joanne,
    gaaf kaartje! Ik heb die ook nog liggen, dat binnenste, uit een oude Hobbykaart. Heel goed idee om het zo te doen. Voor je nicht vast helemaal leuk!
    Dank je voor het meedoen bij ons van de Egel.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig kaartje.
    Ook al eens leuk in een ander modelletje.
    Mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dit een mooi model kaart Joanne, je hebt er een héle mooie kaart van gemaakt.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lieve kaart is dit geworden Joanne. Leuk model en gave kleuren.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij de Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke tienerkaart,Joanne.Leuk apart model.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuke tienerkaart Joanne! Mooi model, mooie kleuren en de tekst springt er zo mooi uit :) Daar zal jouw nichtje blij mee zijn!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Joanne,
    prachtig kaart, mooie vorm!
    Mijn kaart komt op de post.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!