zondag 14 februari 2016

Challenge - borduur - KIC


Vandaag gaat er weer een uitdagende challenge van start op kaartjes inspiratie challenge blog.
Dit keer is het een borduurchallenge.
Zoals jullie wel weten vind ik het heerlijk om te borduren.
 Laat je inspireren door de voorbeelden op het blog van KIC en doe gezellig mee!
De challenge duurt 2 weken.

Dit prachtige borduurpatroon is gemaakt door Karins creations, het is zeker de moeite waard om eens op haar site te kijken.
Omdat ik het borduurpatroon zo mooi vind heb ik het de hoofdrol gegeven op deze kaart.

Doen jullie weer mee?

Tot blogs!

groetjes Joanne

17 opmerkingen:

  1. Wauwww Joanne,jij hebt wel een heel mooi patroon geborduurd. Al die sierlijke swirls en bloemen bij die vlinder...práchtig, wat een geduldwerkje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig is je borduurkaartje Joanne...alleen mijn haar wordt nog grijzer nu....ik had me aangemeld om als gastdesigner een kaartje te maken...maar pfffft borduren is niet mijn ding....maar ik laat me niet kennen en ga toch deze week proberen een kaartje te maken...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Joanne,
    wat een prachtige kaart heb je gemaakt, een erg mooi patroon, je kaartje is super..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart heb je gemaakt Joanne.
    heel mooi borduurwerk !!!
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat is dit een schitterende geborduurde kaart Joanne.
    lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie lente-kaart !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is SCHITTEREND! Ik ben er helemaal met je eens om dit borduurpatroon de hoofdrol te spelen. Dit heb je zo mooi geborduurd! echt te gek.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tsjonge wat een bijzondere en knappe kaart weer! Heel mooi patroon! Dat is hier echt de blikvanger!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterend borduurtje, complimenten!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige borduurkaart.
    Een heel kunstwerk op je kaart.
    Super chic gedaan Joanne.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart, Joanne. En wat een mooi borduurpatroon. Super
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw!!! wat mooi Joanne.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw Joanne, wat is dit mooi. Ik vind het zo mooi maar mijn handen kunnen dit niet meer. Ik geniet des te meer van deze kaart.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Joanne wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Heel mooi patroon. Helaas is het mij door omstandigheden niet gelukt. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige borduurkaart. Zo'n mooi patroon daar hoeft inderdaad niet veel meer bij. Ik kan helaas niet borduren maar vind het wel altijd super mooi om te zien.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!