maandag 8 februari 2016

Candy!

Dit bericht blijft bovenaan staan. Nieuwe blogberichten zullen hieronder verschijnen.
Voor de bloghop ter ere van de opening van de digi shop van Dora klik HIER.

Lieve allemaal,

Na al zoveel kaarten aan jullie te hebben laten zien en na zoveel leuke, lieve, grappige en mooie reacties daarop, wordt het tijd voor een candy!




Maar ik maak er wel een hele speciale candy van.
Op 8 februari hoopt mijn lieve vriendin Claudia 31 jaar te worden.
Wij hebben een hele fijne en mooie, maar ook bijzondere vriendschap.
Wij hebben eigenlijk alleen contact via whatsapp en dat heeft een verdrietige reden.
Claudia is al jaren heel erg ziek, zij heeft ME.
Helaas heeft Claudia deze ziekte in een hele ernstige mate waardoor zij alleen maar kan liggen en het beetje energie wat zij heeft te gebruiken om te kunnen eten en drinken of gewassen te kunnen worden.
Nu begrijpen jullie wel wat ik met deze candy wil!?
Ik zou het super gaaf vinden als jullie Claudia een mooie kaart willen sturen voor haar verjaardag, zodat het een extra feestelijke dag wordt. Claudia houdt van aardetinten en zachte/pastel tinten.

Als je mee wilt doen, even de volgende regels:
- Je stuurt mij een mail om het adres van Claudia te vragen 
( joanneskaarten@gmail.com ).
- Je stuur een mooie kaart naar Claudia
- Je plaatst een reactie onder dit bericht.

Claudia zal zelf een kaart uitkiezen die ik een prijsje zal sturen!

Ik hoop dat je mee wilt/kunt doen!?

Groetjes,
Joanne

22 opmerkingen:

  1. Het mailtje is al onderweg naar je ! Superleuke candy ! Ik stuur graag kaartjes !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Joanne,
    Wat leuk dat je dit doet voor haar.
    Groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Joanne,
    heel lief dat je deze candy koppelt aan een kaart voor je vriendin, helaas kan ik nier mee doen, want kaarten maken, lukt nu even niet..ik wens je veel succes..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Joanne...wat een mooi gebaar van jou. Ik ga zeker mee doen want ik weet wat een kaartje met je doet als je het moeilijk hebt.
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve actie van je! Heel attent. Ik doe mee! Groetjes mariƫtte

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een geweldige actie voor je lieve vriendin Joanne....Ik doe daar heel graag aan mee en stuur je zometeen mailtje...en ga ook aan de slag om een leuk kaartje voor haar te maken...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Joanne wat een lief gebaar voor je vriendin. En wat vreselijk jammer dat ze zo ziek is. Ik wil haar graag een kaartje sturen want dat verdient ze! Dus komt er een PB op je mail!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Natuurlijk gaat daar een kaartje heen Joanne, mijn mailtje komt er aan!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Joanne wat mooi om te lezen dat je zo goed bevriend bent terwijl jullie elkaar in het 'echt' niet kennen. Op deze manier gaat een vriendschap denk ik ook veel dieper. Ik wil haar heel graag een kaart sturen maar ik heb het zo druk dit weekend en komende week. Ik zal het proberen :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Joanne, ik stuur een kaart !!!!!!
    Gave aktie !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke aktie, ik ga je vriendin een kaartje sturen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Joanne, wat een mooi idee om op deze manier je vriendin in het zonnetje te zetten.
    Ik vind het zo'n lief gebaar en ga je meteen een mailtje sturen.
    Ik zal de candy ook op mijn blog zetten.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Voor iemand die zelf al jaren Stg. Kika steunt, kan ik zo'n lief en warm gebaar van jou natuurlijk niet weigeren. Mijn kaart voor je vriendin ligt klaar, dus ik ga je snel mailen...:-)

    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Joanne,
    Wat een lief gebaar van je....en natuurlijk doe ik ook mee!
    Ik ga een mooi kaartje voor haar maken.
    Ik stuur je zo een mailtje.
    Je kaartje is ook weer prachtig gelukt!
    Groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Joanne,

    Wat een ontzettend mooi gebaar. natuurlijk doe ik graag mee.

    Graag wil ik haar adres
    claudia.rogier@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Joanna,
    Ik zou ook graag het adres van Claudia willen hebben. Om haar een verjaardagskaart te sturen. Want zo'n vriendschap is toch heel bijzonder en wat tof dat je dit voor je vriendin doet.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Joanne, ik doe graag mee en heb je een mail gestuurd. Ik vind het een top idee om dit aan je candy te verbinden. Jullie vriendschap is heel bijzonder!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Joanne, wat lief van je en ik wil zeker een kaart sturen. Ik mail je.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Joanne. Ik ben hier gekomen via de blog van Marja waar ik over je Candy las. Wat een mooi idee om kaarten naar je vriendin Claudia te laten sturen. Ik doe hier ook graag aan mee en zal je zo een mailtje sturen. Ik ben gelijk volger bij je geworden zodat ik ook van je mooie kaarten kan genieten.
    groetjes Angelique annigide.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een beetje laat maar via Irene kom ik hier. Ik wik ook graag een kaart opsturen . Mailtje is onderweg naar jou .
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!