maandag 16 november 2015

embossing


Super bedankt weer voor jullie reacties!
En inderdaad ik geniet nog elke keer van de kaart als ik de foto op mijn blog zie staan. Het is ook wel een goed idee om er een voor mijzelf te maken ;-).

Vandaag een totaal andere kaart. Tijden terug heb ik een lichtbakje gekocht en wat embossingmallen. Ik heb hem al wel eens gebruikt, maar hij stond vooral te staan.
Inmiddels heb ik zoveel spullen, dat ik soms gewoon vergeet wat ik heb... Mijn man was van t weekend op zoek naar een enveloppe in mijn hobbykast en kwam er toch ook achter dat ik wel heel veel spullen heb inmiddels... tja schat, het wordt tijd voor een grotere kast :-). Er komen ook elke keer zulke mooie spullen uit en de winkels verkopen zulke leuke dingen! 

Maar even over deze kaart. Hij is gemaakt met een embossingmal, een lintje, parels en hobbydots. Wel erg licht van kleur voor deze tijd van het jaar. Maar hij was best leuk en ontspannen om te maken!


Natuurlijk ben ik weer benieuwd wat jullie van deze kaart vinden!?

Tot blogs!

groetjes,
Joanne

8 opmerkingen:

  1. dat handembossing is echt prachtig, je hebt een hele mooie kaart gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig hoe je de kaart met de hand hebt geembossed Joanne! Het is veel werk maar het is zo leuk om dan naar het resultaat te kijken :) Mooi kaartmodel, super lief vogeltje en de grote gele strik is een leuke touch :) Erg hé al die mooie nieuwe knutselspulletjes die telkens uitkomen ... ik heb straks ook een grotere kast nodig hihi ;) Hopelijk verrast jouw mannetje jou binnenkort met een nieuwe hobbykast dat zal een leuk kerstkado zijn :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit heb je wel ff heel knap gemaakt. Het ziet er heel bewerkelijk uit. Maar dan krijg je ook wel een prachtig resultaat.
    Toen ik net begon met mijn kaarten-maak-hobby had ik 2 doosjes met spulletjes, niet heel veel later heb ik de complete dressoir toe geëigend, en nu heb ik gewoon een heuse hobbykamer. En zelf die begint al aardig aan de krappe kant te worden.
    Hopelijk kan je dadelijk met je nieuwe grotere kast weer een tijdje vooruit.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig kaartje Joanne....heel erg leuk gedaan met de embossing!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart,Joanne.Mooi model en super leuk afgewerkt met het lintje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een beauty Joanne, mooi model en zo lief met het vogel plaatje.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Joanne,
    dit is een heel mooi kaartje met de embossing. Allemaal handwerk...en dat lintje erdoor maakt het helemaal af!
    Ook het vogeltje is er weer schattig op.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi en chique kaartje Joanne...schitterend die embossing ...
    en heel herkenbaar hoor ...dat je als maar meer plek nodig heb om je spulletjes op te bergen....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!