vrijdag 1 mei 2015

embossing


Wat een leuke reacties op mijn criss cross kaart! Dankjulliewel!
Hetty leuk dat je mij gaat volgen, dat we elkaar maar mogen inspireren!

Vandaag een babykaartje.
Een tijdje terug heb ik via marktplaats een lichtbak en wat embossingmallen gekocht. Je moet toch elke keer weer technieken uitproberen he?! Het kost wel meer tijd en energie dan dat je het even door de machine haalt.
De giraffe is met de hand embossing. Verder een stoer sterrenpapiertje (postpapier van action) en de rest.

deze kaart doet mee bij:
knutsels en kadootjes: bingo; lentegroen, geel, blauw
de egel: cijfers en/of letters

Helaas hang ik snipverkouden op de bank... Maar ik zal vandaag ook vast nog wel wat gaan rommelen met hobbyspullen. Kijken wat er uit gaat rollen, elke keer weer een verrassing!

Tot blogs!

groetjes,
Joanne

9 opmerkingen:

  1. Hoi Joanne,
    handembossing is en blijft mooi, je hebt een superleuk babykaartje gemaakt,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Joanne,
    wat knap dat je dat gedaan hebt, dat handembossen.
    Je kaartje is erg vrolijk! Grappige giraffe!
    Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge van K&K en de Egel!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje Joanne...mooi geembost en dan met de hand....Ik heb mijn embossingbak weggedaan....gebruikte hem nooit meer....het was een zelfgemaakte....

    groetjes en een heel fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk geboortekaartje is dit Joanne!!
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja sommige technieken vergen wat meer tijd,maar dan heb je ook wat. Het ziet er erg leuk uit op je kaartje, fijn dat je die met ons deelt bij K&K

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie kaartjes heb je gemaakt ben ook volger geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie bingo kaart heb je gemaakt.
    Bedankt voor je deelname bij de challenge van Knutsels&Kadootjes.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een grappige kaart.
    leuk dat je mee doet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!