vrijdag 27 juni 2014

beterschap


Vandaag een beterschapskaart. Nu even voor de voorraad, maar ik heb er heel wat gemaakt. Wij sturen als bijbelstudiekring kaarten naar mensen die het moeilijk hebben of ziek zijn en die kaarten maak ik. 

De basis is een donkerblauwe kaart, daarop groen papier en vervolgens wit papier met het borduurpatroon. Je moet heel goed kijken maar het rode stiksel is niet alleen rood, er zit ook een geel draadje bij. Ik heb met 2 naalden en dus rood en geel garen zitten borduren, ja tegelijk (nou ja, om de beurt). soms zaten ze lekker in de knoop, maar ik vond het leuk om eens te proberen.
Verder natuurlijk het plaatje en achter het woord 'beterschap' heb ik nog rood papier gedaan en ook verhoogd opgeplakt. 

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden?

Op het moment ben ik niet echt kaartjesmakerig. Wel ben ik een projectje gestart en dat is een plaid haken. Mevrouw van you tube heeft mij geleerd hoe ik haken moet en nu zit ik regelmatig met mijn haaknaald en draad op de bank te haken. Ik hoop dat hij net zo mooi wordt als ik in gedachten heb.

Fijn weekend!

groetjes,
Joanne

7 opmerkingen:

  1. Prachtige beterschapskaart Joanne...hier wordt je in ieder geval wel vrolijk van!
    Super borduursel erop...helemaal top!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart hebje gemaakt. Kan je niet die 2 kleuren tegelijk borduren? Lijkt me veel sneller gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi beterschapskaartje en prachtig geborduurd!

    Groetjes, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Joanna,
    je kaartje ziet er leuk uit, mooi borduurwerk en de letters vallen lekker op, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Daar kikker je wel van op!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige beterschapskaart Joanne, heel mooi. Ben benieuwd naar je haakwerk.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat borduren gaat je goed af zeg! Heel mooi en het gele draadje is goed te zien hoor!
    Mooi dat je voor anderen kaarten maakt. Een kaartje doet altijd goed!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!