donderdag 8 mei 2014

Vrolijke voorjaar,-moederdagkaart met vogel!


Vandaag een gezellige voorjaars-, moederdagskaart en ook nog eens met een vogel.
Voor 3 verschillende challenges:
fadengrafik: moederdag
ons borduurkaartenblog: kaart met vogels

Ik zie al deze thema's erin, Ik hoop jullie ook!


De kraaltjes heb ik erop geborduurd en geeft zo'n gezellig effect.
Wat bloemen en hartjes geborduurd en dat vrolijke plaatje.
Achter het roze rondje heb ik nog een groen rondje geplakt die ik heb bewerkt met een pons, waardoor je dit mooie effect krijgt.

Ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden!?

tot blogs!

groetjes,
Joanne

14 opmerkingen:

  1. Hallo joanne
    Wauw , wat een prachtige kaart heb je gemaakt, prachtig hoe je hebt geborduurd, het plaatje staat er prachtig bij.
    Dank je wel voor het meedoen aan de challenge van Ons borduurkaartenblog en de Fadengrafik.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt een lieverd, het uiltje doet t hem!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een supervrolijk en prachtig kaartje Joanne, ik vind hem top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Joanne,
    Wat een mooie combikaart, er is van alles te zien, mooi borduurwerk, kralen, leuk plaatje en papier..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart, heel leuk met de opgenaaide kraaltjes. Fijn dat je mee doet bij de challenge van EHI.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zie alle thema's terug op je kaartje. En ik zie ook vooral heel veel uiltjes, die blijven ook gewoon leuk en zijn geschikt voor zoveel doeleinden. Super leuk kaartje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Joanne. Wat een mooie kaart met vogels/voorjaar. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog en EHI borduurblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart heb je gemaakt!
    Ook je vorige kaarten zijn stuk voor stuk prachtig!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een vrolijke kaart heb je gemaakt!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie geborduurde kaart Joanne,leuk met al die kraaltjes!!

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk gedaan Joanne! Gaaf papier heb je gebruikt en de afwerking is top! Leuk dat je meedoet met de challenge van Ons borduurkaartenblog. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deine Karte ist ganz zauberhaft geworden. Vielen Dank für deine Teilnahme an der Fadengrafikchallenge
    Lg nadja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig voorjaarskaart met mooi borduurwerk.
    Bedankt voor je deelname bij EHi borduurkaarten en ons borduurkaarten blog.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schitterende kaart, leuk model!!
    Bedankt voor je deelname bij EHI-borduurkaartenblog,
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!