zaterdag 18 januari 2014

cadeauverpakking



Hallo lieve bloggers,

Wat een leuke reacties weer! Ik geniet daar erg van en vind het elke keer weer leuk om iets nieuws op mijn  blog te plaatsen.
Bedankt!

Bij krea2day is er weer een leuke uitdaging! Dit keer een patroon om deze leuke cadeauverpakking te maken. De basis is licht roze papier, daarop dp van kruidvat. De roos heb ik zelf gemaakt. Dit keer heb ik voor het eerst een stoffen roosje als hart voor de bloem gebruikt en hieromheen de rest van de bloem gemaakt. Uiteraard horen er ook blaadjes bij de bloem. Verder afgemaakt met lint en een paar plakparels.

Uiteraard vind ik het weer leuk om te horen wat jullie ervan vinden!

Fijn weekend!

groetjes,
Joanne

8 opmerkingen:

  1. Hallo Joanne
    Ik vind het een prachtige cadeau verpakking, schitterend papier en een héle mooie roos.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi papier en dan die aparte roos erbij, leuk zo. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart Joanne,
    Prachtig papier en leuk het stoffen bloemetje in je zelfgemaakte roos,liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh geweldig gemaakt, ziet er echt super uit ☺

    Een heel fijn weekend met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat supermooi Joanne, prachtige kleuren ook.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat MOOI!
    Heel erg leuk gedaan Joanne.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik vind je doosje superleuk, erg mooi met die rozen en dan zo'n zelfde roos erbij gemaakt, top! groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Joanne,
    wat een enig doosje is het geworden. De bloem past er ook helemaal mooi bij!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!