woensdag 6 november 2013

herfstkaart


Wat een lieve reactie heb ik weer gekregen op mijn vorige kaart.
Heel hartelijk dank daarvoor!!

Bij kaartjes-inspiratie-challenges-blog wordt een herfstkaart gevraagd.
Bij de herfst horen mooie warme kleuren en natuurlijk bladeren die van de bomen vallen. Dat wilde ik verwerken op een kaart. Ik ben alleen niet zo tevreden. In mijn hoofd werd het toch anders dan hoe de kaart er uiteindelijk uitziet.
De kaart gaat naar een klein jongetje dat al heel veel moet meemaken en dat allemaal heel goed doet. Vandaar 'jij bent stoer'.

Ik ben weer erg benieuwd wat jullie er van vinden?

Groetjes,
Joanne


12 opmerkingen:

  1. Leuk gemaakt. Het is echt herfst op je kaartje.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een super leuke herfst kaart geworden.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Joanne,
    Wat leuk en stoer ik vind je kaartje weer toppie..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Joanne
    Wat een leuk idee!, Dankjel voor het meedoen aan de challenge bij KIC.
    Groetjes Desiree

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Apart kaartje. Leuk dat je meedoet bij de challenge van KIC.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie warme kleuren heb je gebruikt voor je kaart. Ziet er heel leuk uit.

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Joanne

    Een heel mooi kaartje, wat zal die stoere knul er blij mee zijn.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Joanne,
    dat ziet er leuk uit met a die blaadjes achter het plaatje! Leuk voor zo'n jongetje dat al veel heeft moeten meemaken! Zal hem vast goeddoen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je dit weer prachtig gemaakt Joanne, ziet er top uit.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stoer, ja die is echt leuk je kaart !
    Nog een gezellig (knutsel) weekend ☺
    Liefs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!