maandag 22 juli 2013

lief en zoet


Hallo allemaal,

Welkom weer op dit gezellige blog!

Soms maak ik wel eens iets wat ik niet gelijk gebruik. Zo ook dit stempeltje.
Hij lag ingekleurd klaar verstopt in een doos, maar gelukkig kwam ik hem weer tegen.
Dan is een kaartje zo gemaakt.
Dit kaartje was eigenlijk om eindelijk eens iets in voorraad te hebben. Maar ik had hem net klaar toen zich al weer iemand aandiende die heel hard een vrolijk kaartje kon gebruiken. Dus heb ik nog geen voorraad.

Fijne dag!

Groetjes,
Joanne

9 opmerkingen:

  1. hoi Joanne, lief kaartje heb je weer gemaakt, altijd makkelijk om wat in voorraad te hebben, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Joanne,
    wat een schattig kaartje. Ik herken het wel. Dan maak ik een keer een kaartje voor de voorraad, is het zo weer verstuurd.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is juist zo leuk he, om kaarten te versturen. Ik ben ze ook zo weer kwijt. Dit is een liefde. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieffie is dit...leuk hoor!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje, mooi gemaakt.
    En dan nu maar weer een nieuwe maken voor de voorraad.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk kaartje. Lekker vrolijke kleuren. Ik herken het helemaal. Het is handig om een voorraadje te hebben, maar soms gaat het ineens heel hard met je voorraad. Maar goed dat we zo'n leuke hobby hebben.

    Groetjes Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart!! Lekker vrolijke kleurtjes en een heel lief stempeltje!! Mooi ingekleurd!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. erg leuke kaart, zo schattig. ik herken dit ook wel...of soms heb je wel een voorraadje maar dan zijn er weer kaarten die net niet bij die persoon past.
    maar heerlijk toch...om zo even bezig te zijn.
    succes met het maken van een voorraadje.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart. Inderdaad heel lief met prachtige kleuren.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achterlaat, ik lees ze met plezier!